سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز تفکر خانه هوشمند

یک مرکز خانگی هوشمند مرکزی است که به وسایل خانه هوشمند اجازه می‌دهد تا با هم حرف بزنند و با هم کار کنند. یک خانه هوشمند واقعی به خلاقیت کمک می‌کند. این کار به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً کاری را که می‌خواهید انجام دهید. خانه خود را امن‌تر کنید. اما اشکال آن این است که ممکن است به سرعت به مشکل تبدیل شود، وقتی که خانه خود را به خانه شیک رویاهای خود ارتقا دهید. دستگاه‌های هوشمند زیادی از برندها و محصولات مختلف وجود دارد. برای مثال، شما می‌توانید یک تلویزیون هوشمند از سامسونگ، یک سخنگو از الکسا و یک ترموستات از Nest خود داشته باشید. شانس این است که شما می‌خواهید همه آن‌ها با هم‌کار کنند. و برای انجام این کار به یک مرکز خانگی هوشمند نیاز خواهید داشت.

داشتن یک خانه هوشمند آرزوی هرکسی می‌باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

یک مرکز خانگی هوشمند چیست؟

یک کنترل کننده‌ای که به تمام زبان‌های لازم صحبت می‌کند و اجازه می‌دهد تمامی  دستگاه‌های هوشمند شما با هم صحبت و کار کنند. این ترکیب تمام کارکرده‌ای دستگاه‌ها را در یک سیستم خانگی هوشمند ترکیب می‌کند. به آن به عنوان کنترل از راه دور جهانی برای هر برند و تکنولوژی نگاه کنید. شما نباید نگران این باشید که کدام برنامه چه دستگاهی را کنترل می‌کند, یا کدام کنترل از راه دور به کدام ابزار تعلق دارد. همه چیز قابل‌کنترل است و با هماهنگی کامل در یک سیستم هوشمند خانه کار می‌کند. مزیت آن این است که شما دیگر به برند و تکنولوژی خود محدود نیستید. این به شما آزادی انتخاب برای هر وسیله‌ای که متناسب با نیازهای شما باشد را می‌دهد. حتی اگر از برندهای متفاوت باشد.

خانه هوشمند در دستان شماست

یک مرکز هوشمند وظیفه مراقبت از خانه را دارد و پلی‌ست بین شما و لوازم هوشمند خانه شما.

 

در واقع, ما درک می‌کنیم که نیازهای شما با دیگران متفاوت است. به همین دلیل است که ما آشنا شده‌ایم، هاب خانگی هوشمند که می‌تواند با هر دستگاه هوشمند در خانه متصل شود و استفاده از آن آسان است. بنابراین شما و هر کس دیگری می‌توانید خانه هوشمند رویاهای خود را به دست آورید. تنها به بخش سرگرمی فکر می‌کنید: برای خرید بعدی که متناسب نیازهای شما است.، جستجو کنید. تا از دیگران مراقبت کند.

بهترین بخش این ماجرا اینست که دیگر نیازی نیست که به تاسیسات فکر کنید. با یک اپلیکیشن موبایل می‌توانید، خانه هوشمند خود را در دستانتان داشته باشید.