سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مورد اساسی که برای تحصیل در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین الم

کانادا در سال‌های اخیر به یک مقصد برتر برای دانش آموزان بین‌المللی تبدیل شده‌است.اگر به فکر گذراندن تحصیلات خود به خارج از کشور فکر کرده اید ، در اینجا پنج چیز اساسی وجود دارد که برای تحصیل در کانادا نیاز دارید.
1) نامه پذیرش از یک مؤسسه آموزشی تعیین شده
اولین گام برای تحصیل در کانادا یک نامه پذیرش از موسسه آموزش تعیین‌شده (DLI) است. DLI مدرسه ای است که توسط یک استان دولتی کانادا به میزبانی دانشجویان بین المللی تأیید شده است.
همه مدارس ابتدایی و متوسطه در کانادا به عنوان موسسات آموزشی تعیین شده‌اند، اما این مورد برای همه مدارس متوسطه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
نامه پذیرش به عنوان مدرک تایید مورد نیاز در فرم درخواست برای اجازه مطالعه عمل خواهد کرد.
2) مجوز تحصیل
مجوز تحصیل اجازه قانونی را برای شخصی صادر می کند که می تواند بیش از شش ماه در یک موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا تحصیل کند.
دو نوع الزامات وجود دارد که دارندگان مجوز تحصیل باید در طی این فرآیند رعایت کنند
مقررات شایستگی و شرایط اقامت در کانادا باید رعایت شود.
برای واجد شرایط بودن برای اجازه تحصیل ، داوطلبان باید نامه قبولی ، اثبات بودجه کافی و مدارک پشتیبانی لازم را که از کشور به کشور دیگر متفاوت است نشان دهند.
برای برآورده کردن شرایط مجوز ، دانشجویان بین المللی همیشه باید در یک موسسه آموزشی تعیین شده ثبت نام کنند ، باید شرایط ذکر شده در مجوز تحصیل خود را رعایت کنند و پس از اتمام مجوز آنها ، کانادا را ترک کنند.
اطمینان حاصل کنید که مراحل درخواست اجازه تحصیل را قبل از زمانی که می خواهید تحصیل را شروع کنید ، به خوبی انجام دهید!
بسیاری از مدارس کانادا نیاز به مهلت‌های مختلفی برای دانشجویان بین‌المللی دارند. به این ترتیب پیشاپیش آماده باشید و برای زمان‌های پردازش مختلف حساب کنید. البته بسته به کشوری که از آن درخواست می کنید این مهلت متفاوت می باشد.
3) اثبات هویت
شما و هر یک از اعضای خانواده که همراه شما هستند ، باید یک شناسنامه معتبر از طرف دولت داشته باشید.این اثبات هویت باید به شما اجازه دهد به کشوری که آن را صادر کرده است برگردید. گذرنامه ای که به عنوان اثبات هویت استفاده می شود نباید در مدت شش ماه از سفر منقضی شود.
4) اثبات بودجه
برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا ، متقاضیان باید نشان دهند که بودجه کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراه در هنگام حضور در کشور دارند.بودجه کافی باید هزینه شهریه به علاوه هزینه های زندگی برای سال اول تحصیل را تأمین کند. توجه داشته باشید که شرایط لازم برای اثبات بودجه نسبت به بقیه کانادا برای استان کبک کمی متفاوت است.
5) پوشش سلامت
خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برای همه شهروندان کانادایی در دسترس است و توسط دولتهای استانی این کشور اداره می شود.
تمام دانشجویان بین المللی هنگام تحصیل در کانادا نیاز به بیمه درمانی دارند.برخی استان ها دانشجویان بین المللی را تحت برنامه های مراقبت های بهداشتی استان خود قرار می دهند و در سایر دانشجویان ، دانشجویان باید تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی قرار بگیرند.بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه های بیمه ای را از طریق مدرسه ارائه می دهند که هزینه آن به شهریه اضافه می شود.
اگر تحصیل در کانادا مورد توجه شما قرار گرفته است ، اکنون بهترین زمان برای درخواست است! تجربه تحصیلی در کانادا شما را در موقعیتی عالی برای واجد شرایط بودن برای شرکت در کلاس تجربه کانادا در زیر ورود ورود ، به وضعیت اقامت دائم در کانادا منتقل می کند.